poniedziałek, 20 lutego 2023

Dzień dobry? :o

"mam nadzieję, że nie jest to ostatni post tutaj" - oczywiście, że nie!

Jestem osobą z natury bardzo nostalgiczną i sentymentalną, więc zawsze prędzej czy później wrócę na stare śmieci. Dzisiaj naszła mnie ochota, żeby sobie trochę powspominać i poprzeglądać blogi o MSP, aż nagle przypomniałam sobie, że istniał blog, na którym sama byłam kiedyś redaktorką i muszę przyznać, że ostatni post w 2020 mnie bardzo pozytywnie zaskoczył - owszem, i tak było to już prawie 3 lata temu, ale w gruncie rzeczy to i tak niedawno

I muszę też przyznać, że swój wkład w ten blog zapamiętałam...nieco lepiej. Ale jedyne, co się zachowało to atencyjny post, w którym to płaczę, że chcę się usunąć z bloga, bo mam niski level na MSP i nie mogę mieć vipa...no cóż.

Jeśli założycielka bloga tu może jeszcze kiedyś wpadnie, to zostawię kontakt do siebie :D

Discord: wszechmistrzyni

Mess: Olka Kowalczewska


1 komentarz: