poniedziałek, 31 października 2016

Proces zmiany nazwy

Helołson! Jak pisałam wcześniej chciałam napisać do supportu msp w celu zmiany mojej nazwy użytkownika. Po dłuższym przeszukiwaniu internetów okazało się, że mogę to zrobić raczej bez problemów.
Jest napisane jak byk na stronie http://info.moviestarplanet.pl/support.aspx , że mam się z nimi skontaktować, gdy będę mieć swoje prawdziwe imię w nazwie użytkownika, a akurat Oliwia takowe posiada :D Natomiast na innej stronie pisało, że możliwość tego nie jest możliwa, a jak swoja nazwa komuś nie pasuje do porzygania to niech stworzy sobie nowe konto (https://moviestarplanet.zendesk.com/hc/pl/articles/205984271--Czy-mog%C4%99-zmieni%C4%87-nazw%C4%99-u%C5%BCytkownika-)
Taak, ten tekst zaznaczony na czerwono szczególnie mnie rozwalił xD.

Ale w końcu jeszcze przeszukując internet znalazłam e-mail do Supportu MovieStarPlanet no i w końcu do nich napisałam z tą sprawą.
Na tym ss macie ich e-mail jakbyście chcieli skorzystać. 

Jeszcze powiem, że raczej szybko odpisują. Już drugiego dnia dostałam odpowiedź i tylko raz mi się zdarzyło, że tego samego dnia otrzymałam odpowiedź. Ale jeszcze co ciekawe za każdym razem kto inny mi odpisywał xDDD. Z resztą zobaczycie w dalszej części tego posta:
Mi napisali, że nie mogę ja, ale kto powiedział że ja mam to zrobić xddd? Ale i tak propsy za to że tak mile odpisują, a nie takie np. ,, Nie możesz ''. I tyle xD. Odpowiedziałam dla nich czy byłaby możliwość zmiany nazwy gdybym im podała interesujący mnie nick.
Oliwia dalej się nie poddaje i wykłóca się z nimi, że przecież pisali na stronie o prawdziwym imieniu w nazwie, a Oliwia takie imię prawdziwe ma!
I szczerze tu mnie mają, bo rzeczywiście w moim nicku jest tylko prawdziwe imię, a kazali pisać z prawdziwym imieniem w nazwie. 

I niestety zakończenie tego posta jest smutne, bo nadal jestem cholercia OliwiaTinistas, a nie jakoś inaczej. I co z tego, że głównie zmieniam nazwę na Tinistas w nicku, a prawdziwe imię to był tylko pretekst, ale za to prawdziwy pretekst, bo ja serio jestem Oliwia, ale nie Tinistas xDDD. Nie wiem czy zrozumiecie, aczkolwiek nie udało mi się ,, zdobyć '' tej nowej nazwy. No cóż no, przynajmniej się dowiecie jak to wygląda i co trzeba to tego spełnić. Pozdrawiam was cieplutko w dniu zmarłych - nadal OliwiaTinistas :(.

6 komentarzy:

  1. OMG, pamiętam Cię!
    Te nasze rozmowy na MSP i Hangout xD
    Możliwe, że mnie nie pamiętasz, na MSP byłam lilalila2005

    Ach te lata XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila! To ty <3 Jak ja bym mogła Ciebie nie pamiętać kurde :D

      Usuń
  2. Fajny post.
    Zrobic ci logo, bo bez niego nie wiemy czy ty to ty XD
    Moge ci je zrobic, ale musisz zaprosic na msp; ByAnyBunny

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie też zaproś.....no dobra mam 12 lvl...........nazywam się jolaola2.........wiem głupia nazwa.......

    OdpowiedzUsuń