sobota, 17 września 2016

Koniec bloga?!

Hej kochani!
Dzisiaj najważniejszy post na blogu, więc przeczytajcie.
Długo zastanawiałam się czy napisać ten post, ale jednak się pojawił.
Jak zauważyliście ten blog właśnie przestał istnieć. Zero postów, zero jakiejkolwiek aktywności. Sądzę, że nadszedł koniec. Dlaczego? Ponieważ ta "różowa gierka" najzwyczajniej w świecie nam się znudziła. MSP stało się monotonne i bezsensowne. Nie chodzi mi o to, żę dla wszystkich, ale sądzę że dla mnie tak. Razem z redaktorkami jesteśmy już w gimnazjum, lub kończymy podstawówkę i uważam, że najzwyczajniej w świecie wyrosłyśmy z tej gry. Teraz zaczęło się prawdziwe życie, wolimy spotykać się z przyjaciółmi niż siedzieć przy komputerze marnując bezsensownie czas.
Moim zdaniem era dzieciństwa już za nami, czas wziąć się w kupę i wyznaczyć sobie cel w życiu do którego spełnienia chcemy dążyć. GiGa ma teraz 2 opcje: albo załatwić redaktorki które mają po 11 lat, albo usunąć bloga, wolę to niż zostawić naszych czytelników w dupie bez niczego.
Aga zastanów się co dalej.


3 komentarze:

  1. Szkoda. Mimo ŻE sama już wyroslam z MSP i pisania o nim to jednak trudno patrzeć jak blogi upadają. Muszę przyznać że nie czytałam tego bloga, ale chciałabym napisać tylko, ze jeśli blogowanie to Wasza pasja to możecie się zastanowić nad założeniem bloga o życiu. Ja aktualnie na takim pisze i jest bardzo fajnie. Nie użsuwaj tej strony, ktoś kiedyś może z niej skorzystać. Jeśli zdecydujesz się na zmianę tematyki pisania to wpadnij na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com >.> może akurat zechcialabys tam pisać. Powodzenia 😏

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Mimo ŻE sama już wyroslam z MSP i pisania o nim to jednak trudno patrzeć jak blogi upadają. Muszę przyznać że nie czytałam tego bloga, ale chciałabym napisać tylko, ze jeśli blogowanie to Wasza pasja to możecie się zastanowić nad założeniem bloga o życiu. Ja aktualnie na takim pisze i jest bardzo fajnie. Nie użsuwaj tej strony, ktoś kiedyś może z niej skorzystać. Jeśli zdecydujesz się na zmianę tematyki pisania to wpadnij na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com >.> może akurat zechcialabys tam pisać. Powodzenia 😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się długo, moje milion postów tu i ówdzie o czymś śwadczy (: (o tym post, później) ale nie, nie stworzyłam tej strony by upadła!!!11 uznam to jako szok szkolny czy coś. staram sie pisac ale jedynie kiedy moge to zrobic to weekend lub/albo/ewentualnie jakis dzien w tygodniu, ktory nie jest przepelniony lekcjami i wgl. Jest to piatek. Naprawde kocham pisac posty, ale jak widac, na razie nie moge. Postaram sie, oczywiscie nad nowymi redaktorkami nie ma co sie zastanawiac - jasne, ze tak. Powinno nas byc tu wiecej. Kazdy blog upada, ale ten nie do konca na to zasluzyl, bo przez co? Przez miesiac (?) Bez postow? Nieeee. Trwalsmy tu dlugo, i tak tez bedzie. Jeden post na jaks czas to malo, ale to jedyne opcja jaka moge na dzis dac. :\
    Gra msp juz nie interesuje mnie tak jak niegdys, natomiast jestem do niej niebywale przywiazana, zeby od tak z tym skonczyc. Jutro cos napisze. CHocazby to 'cos'. Nie chce truc dupy, beznadziejnymi wyjasnienaimi, bo to jest tak fajne, ze az wcale.
    Pozdro!!!11
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń