czwartek, 30 czerwca 2016

Nowe Logo

Helołson! 
Witam, w kolejnym poście!
Dziś postanowiłam, pokazać Wam moje nowe logo, które tak 'pszypadkowo' stworzyłam. Nie mówiąc tu już o panującej kolorystyce, która wprost mnie uzależniła.
Jak prezętuję się dzieło nowego tysiąclecia? Zważajmy na to, że nie było mnie tu z tysiąc lat - mówiąc nawiasem.

Muszę przyznać, że jest dosyć skormnę, lecz takie miało być. W końcu, raz trzeba coś zmienić. Sami oceńcie, jak Wam się podoba. Zwięźle informuję, że logo dla Karmelowej, zrobię - ale nie teraz. Wybacz, że musisz tyle czekać, ale ostatnio brakuje mi trochę czasu, by to wszytsko ogarnąć. Jeśli je zrobię - poinformuję cię o tym jako pierwszą. 
Teraz czas się pożegnać. 
Pozdrawiam!
~`GiGa
Niktniewiecosiędzieję,otuszwybiłamojarocznicanablogu,azamiesiącwybijarocznicategobloga.Szykujciesię!~Pozdro600

2 komentarze: