poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Opis Nagłówka!

Helołson!
Witam, w drugim już poście! 
Dziś, dość szybko i spontanicznie, gdyż mam zamiar przedstawić Wam nowe logo, bloga. 
Zaczynamy!



Logiem jestem, przeraźliwie zauroczona. Jest bardzo dziewczęce, oraz pełne "sekretów", bo jak widzimy umieszczone są tam napisy, w odcieniach dość jasnych (wyblakłych). Sprawiają, one efekt "napisanych na starej kartce papieru". Tło natomiast, miało za zadanie, wykonywać wiosenny pejzaż. Co się stało? Tło po pobraniu, przybrało kolor przystosowany do kolorów jesiennych. Wyglądać miało to wiosennie, jednak tak chyba nie jest. Podobają, mi się oby dwie animację, choć najbardziej ta z prawej strony. Jak widać, widnieją tam "wizytówki", czyli ozdobne napisy, które przedstawiają adres URL bloga, bądź jego administratorów (czyli mnie XDD). Ogromnym, ale to dość wielkim minusem, jest fakt iż mimo maksymalnej liczby "powiększenia", logo jest małe. Ponieważ, jak widać w wersji na komputer, zajmuje 1/5 całej strony nagłówkowej. Jeśli, wie ktoś jak zmieniś jego rozrzedzenie pixeli, to byłabym wdzięczna, za informacje. Jeszcze taka, krótka ocena: Logo mi się podoba. Jest bardzo charakterystyczne. Jak podałam wyżej, minusem jest rozdzielczość. Ocena: 8/10.
A na ile wy oceniacie to logo? Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, czy pytania zapraszam do komentowania. To bardzo motywuje! (Dziękuję, za wszystkie dotychczas napisane komentarze<3 Wiem wtedy, że ktoś to czyta, za co naprawdę dziękuję!:)`)
Zatem się, już z Wami żegnam. Mam nadzieję, że w krótce znów się coś pojawi. Dziękuje za preczytanie!
~`GiGa

2 komentarze:

  1. Wpisuję tytuł twego bloga. Tu nagle wyskakuje mi elegancki nagłówek, w którym widneije twój nick, postać, blog. Byłam zaskoczona, jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń