wtorek, 26 kwietnia 2016

Konkurs na redaktora?

♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛  ♛                     Helołson!                      ♛
♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ ♛ 
Witam, w krótkim poście informacyjnym. Z tego co widać" zmieniłam" przywitanie. Nie chcę mieć zdjęcia krótkich literówek, gdyż jest to praktycznie na każdym blogu. Po drugie, staram się zmienić wygląd bloga, co niestety zajmnie mi trochę czasu. Ostatni, i w zasadzie najważniejszy jest konkurs na redaktora. Oczywiście, nie tak jak na większości blogach, się to organizuje - tu wystarczy się do mnie zgłosić. Przyjmę większość osób. Dlaczego tak? Jak już wcześniej gdzieś pisałam, chciałabym rozwinąć tą stronę, a sama nie dam rady. Moje posty pojawiają się rzadziej, a ją sama mam mniej czasu,  by to ogarnąć. Dlatego, jeśli sama/sam masz swojego bloga, byłabym wdzięczna za podanie tam tej informacji. Być może są chętne osoby, do bloggowania.
Dziękuję za przeczytanie!
Pozdrawiam!
~`GiGa

11 komentarzy:

  1. Ja byłabym chętna, myślę że pisałabym regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! ^^ Podasz mi e-maila, bądź g-maila i witam na blogu!^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Okej, mogę prosić nick na msp, bądź momio? Resztę Ci napiszę. A jeśli piszesz na jakimś blogu, to mogłabym prosić o link? Z góry dziękuje. Za e-mail, bądź g-mail również podziękuje! ^^ XD

      Usuń
    2. MSP Cornelle<3 momio nie pamiętam gmail twilightsea1000@gmail.com

      Usuń
    3. Okej, dzięki! Już nie długo dodam Cię do bloga :)

      Usuń
    4. już wysłałam! ^^ DZIĘKI za zgłoszenie! :)

      Usuń
  3. Zgłosiła bym się, ale nwm czy wszystkie blogi ogarnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarniesz B) XD Etc. Podajesz emajl? XDD Btw. Chcesz czy nie? XDD B)

      Usuń
    2. Wiesz, co koty mówią? Mrraó Mrrraó. To znaczy Chce, ale nie wiem czy ogarnę B)
      Btw. Piszę na pięciu blogach. Weź to ogarnij.

      Usuń