sobota, 9 stycznia 2016

Bum Ball #1

Helołson! 
Chyba już czas wymyśleć inne przywitanie. Przychodzę do was z postem,  tym razem nie o msp. Dziś zajmę się oceną pewnej aplikacji. 
Aplikacja nazywa się Bam Ball. Powiem wam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona. Niniejsza z tym, zacznijmy. 
 (Gdyby ktoś mi nie wieżył. Nie będę teraz oceniać ikonki, zrobię to pod innym zdjęciem) 

Tu dokładny obraz tego. . . Czegoś (?) 
W zasadzie ikonka mi się podoba. Gustuję w kolory białę i czarnę, które kocham<3 ♥♡♥

Pobierając ją zauważyłam, że tylko 17 os. Ją pobrało (Widoczne obok podkreślonego)To bardzo mało na taką aplikację. 
wygląd główny aplikacjii;

Oczywiście my wciskamy ,,Play,,

I możemy grać dowoli. Musimy omijać ,,kolce,, gdy jednak w nie ,,wpadniemy,,
  
Wciskamy tą strzałkę. (Prawdopodobnie zacznij od nowa)

Wtedy zmienia nam się kolor witryny (?) Ekranu, tła. 

I gramy gramy gramy, ale gdy przegramy



I tak na okrągło.Gra przypadła mi do gustu. Gdy zagrałam w nią po raz pierwszy to. . . Szkoda gadać. Ale po kilku próbach poszło mi lepiej. 
Ja tą gre nazywam ,,Buble Buble,, 
Wiem, że post jest banalny i nudny i bez sensu i w ogóle, ale taka moja rola.  Ostatni post był trzeciego stycznia. Dziękuję za przeczytanie. Polecam wam tą aplikację.
Pozdrawiam 
GiGa
~justinB7 

2 komentarze:

  1. Plis! Te pytania weź do Q&A...
    1. Pies czy Kot?
    2. Brzoskwinia czy Nektarynka?
    3. Lubisz nutelle?
    4. Jakiego koloru jest twoja papużka.
    5. Chłopczyk czy dziewczynka.
    6. Ilu masz przyjaciół?
    7. Jaki jest twój ulubiony rodzaj bluzek.
    8. Lubisz Toffi?
    9. Jakiego koloru są twoje włosy.
    10. Lato czy zima?
    11. Wiosna czy jesień?
    12. Jesteś optymistką czy pesymistką?
    13. Masz osoby których nie lubisz? (Ale tak jak wrogów)
    14. Masz plany na wakację?
    15. Bałagan czy porządek?
    16. Stuu czy ReZi?
    17. Podłoga czy Dywan?
    18. Powiedz coś śmiecznego.
    19. Jabłko czy gruszka?
    20. Banan czy kiwi?
    21. Długie skarpetki czy zakolanki.
    22. Koszykówka czy Siatkówka?
    23. Jak daleko pada jabłko od jabłoni?
    24. PRZYJMUJESZ osoby z niskim levelem.
    25. Lubisz emotikony?
    26. Twój nr. W dzienniku?
    27. Rower czy rolki?
    28. Płaszczyk czy parka?
    29. Co lubisz najbardziej jeść?
    30. Twoja ulubiona lekcja w szkole?
    31. Co zazwyczaj robisz przed snem?
    32. Ulubiony zapach świeczki to...
    33. Ulubiony rodzaj muzyki?
    34. Ulubiony smak tymbarka?
    35. Bez czego nie wydziesz z domu?
    36. Ganja Mafia czy Gang Albani?
    37. Ulubiony piosenkarz?
    38. Ulubiona rasa psa?
    39. Lubisz pierniki?
    40. Masz zaplanowane zrobić gdzieś tatuaż?
    41. A kolczyk?
    42. Chciałabyś by twój blog był sławny?
    43. Twój ulubiony blog?
    44. Skoro piętnaście to piętnaście to ile wyjdzie w wyniku skoro wiem, że będzie to piętnaście, ale ty nie możesz zapisać piętnaście...
    45. Czy jeśli pójdę, możliwe będzie, że będe w spoczynku?
    Dzięki za uwagę.
    Pozdrawiam i zaproś mnie na msp.
    -DeSpec

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok XD nie mogę zaprosić bo mam limit:c dzięki za pytania Xd Miałam brak mysłu na posta XDDD

    OdpowiedzUsuń