piątek, 2 października 2015

Co i jak?

Hej!
Witajcie!
Helołson !
Elołson!
Witam po dość długiej i dramatycznej przerwie :)
Naprawdę bardzo za nią przepraszam...ale...
Chodzi o to, że dziś mam zawody.
Startuje o reprezentowanie szkoły
W biegach.
No właśnie...(trzymajcie kciuki :))
Przyszłam o nie całą godzinę wcześniej.
Nie zwracajcie uwagi na błędy ;)
Prawda jest taka, że piszę tego posta z szkoły xd
A zaległości w postach mam przez to, że musiałam ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć...
Muszę pozostać w ukryciu xD
Nie no...muszę pozostać tam gdzie jestem w innym razie muszę iść na lekcję...
Tak :\ jest 8:27 a na 8 mamy--mieliśmy-- lekcje-.-
Nudy do potęgi mają bardzo słabe Wi-Fi .-.
Ale opowiem wam o msp xd
Lub o tym co znajdzie się w kolejnych postach.
Więc na pewno opiszę tydz. Uni
Wiem, że uni nie są już do kupienia ale mam zdjęcia => zachowane
Opiszę nowy motyw.
Nw. Jakieś stylizacje
Chwyty /haki\ xd
No i to co wam obiecywałam
Czyli idę do pokoju rozmów.
Losuję jedną ms i robie jej looka :)
Cii... jakieś dziewczyny tu weszły i się kucą xd jak byście to słyszeli =D
Zapewne zrobie jakieś konkursy (nie obiecuje ale przypuszczam)
Dobra...
Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to będzie to niespodzianka :)
Dobra kończę...
Bajos
GiGa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz