niedziela, 17 lipca 2016

Wakacyjne Looki

Hej kochani!
Dzisiaj zaprezentuję wam 5 wakacyjnych looków, które sama stworzyłam. Wiem, nie umiem ich robić, ale chciałam coś wstawic na bloga tylko, że nie zbyt wiedziałam co. Więc prosze, oto co wynikło z mojej pracy XD

1.) "Wycieczka do Rzymu"




Mi osobiście bardzo podoba się ten look. Kojarzy mi się z Rzymem, nie wiem czemu, ale w każdym razie z tego skojarzenia powstała ta oto bardzo kreatywna nazwa XD

Do stworzenia tego looka użyłam:















































2.) "Evening walk"
























Chyba mój ulubiony look. Jest bardzo letni, błękit, biały oraz ten wianek moim zdaniem to cudo ♥

Do stworzenia tego looka użyłam:














































3.) "Just like fire" ☺

























Najbardziej zwariowany look XD, ale mi się podoba. Te miętowe włosy dodają takiego akcentu :P Niestety wyszedł strasznie drogi, ale same body kosztują 2200 sc.

Do stworzenia tego looka użyłam:



















4.) Mountain is the best!




Chciałam stworzyć look nadajacy się w góry i chyba mi to nawet wyszło ☻

Do stworzenia tego looka użyłam:




































To były moje looki. Mam nadzieję, że wam się podobały. Przy okazji zapraszam na mojego aska i oczywiście MSP: paula@21

Flejka



4 komentarze:

  1. Świetny post. Ja sama zabieram się za pisanie.
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Masz bardzo fajny charakter pisania <3 Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzydkie looki.

    OdpowiedzUsuń