piątek, 15 lipca 2016

Koniec.Chyba...+Trochę mojej historii z MSP

Więc do rzeczy.Nie jestem pewna,czy to zrobić,a mianowicie usunąć się z bloga.Posty już usunęłam,bo to tylko śmieci.Po za tym,wszyscy blogerzy mają 20+lvl,a ja kiedyś marny 17.Wystarczające argumenty? Z MSP nie odchodzę,zapraszajcie na te beznadziejne konto izualka. Nawet VIPa nie mogę na nim mieć.A każdy szanujący się bloger choć raz miał na rok.Ja w swoim życiu tylko 2 na tydzień.I to na 2 różnych kontach,z czego 1 mi bezpowrotnie usunięto.Z 12 lvl. Nie,nie mówię tu o Różowej,do której po prostu zapomniałam hasła.A o QueenOfIce. Gdy wpiszecie ten login,znajdziecie JESZCZE gorsze konto z 8 lvl.Zero ciuchów,wszystkiego.To moje konto.Kiedyś pod tym loginem istniało inne,z 12 lvl,na którym miałam mojego 1 VIPa. Jakimś cudem,gdy ktoś chciał je usunąć,nie przyszło mi powiadomienie na maila,którego miałam zarejestrowanego.Inaczej ciągle bym na nim grała,i miała 18-19-20+ lvl.Potem postanowiłam założyć konto o tej samej nazwie i jakoś się pozbierać.Zbanowali mi je na 7 dni,nie pamiętam nawet na co.Potrzebowałam zapasowego konta do banów.Tak właśnie powstało konto Cornelle<3.Skąd wziął się nick? Po prostu mi się spodobał.Potem zapomniałam jednak o tym szajsie,jakim jest to konto,a konto zapasowe stało się moim głównym.Teraz? Wylądowałam w punkcie wyjścia z kontem z 9 lvl,a nikt nie dał by nawet z 13 lvl,z którego już nie korzysta.A więc do rzeczy-piszcie w komentarzach,czy mam usunąć się czy nie.
~NiktWażny

1 komentarz:

  1. Nie usuwaj się. Jet kilka ważnych zasad. Po pierwsze KAŻDY jest kimś ważnym. Po drugie, KAŻDY zasługuje na drugą szansę, po trzecie KAŻDY kiedyś zaczynał od zera. Po czwarte, ja jako przeszło roczna bloggerka, VIPA miałam tylko RAZ, STAR n tydzień.
    Pozdawiam
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń